En ny sorts partipiska, som skänker njutning och livsenergi…!

partipiska

Att partipiskan viner emellanåt, och att partimedlemmarna avkrävs lydnad och rättning i ledet, det har vi sett goda exempel på i regeringspartierna i Riksdagen, under FRA-debatten till exempel. Då blev det påtagligt tydligt att piskan snärtade hårdare än vanligt, och de mest motsträviga fick smaka den niosvansade katten med hullingar tills de blödde. Nästan ingen klarade sig undan.

Nu har jag hittat den optimala partipiskan för Piratpartiet. Det är en ”teaser”, en lila piska i mjukt skinn, som kan användas både smeksamt och med snärt. Njutning på flera sätt. Den går att köpa på nätbutiken Lustjakt, och kostar där endast 319:-!

Vitsen med denna partipiska är förstås att den skall användas lekfullt och kärleksfullt, i syfte att ge energi och njutning – och självklart alltid med alla inblandades uttryckliga samtycke. Det tycker jag vore perfekt för Piratpartiet! Mycket skratt, glädje, lust och lek! Det finns alldeles för lite kärlek i politiken, och det borde vi göra något åt.

Ett undantag från detta samtycke kan dock göras i relation till de andra politiska partierna. De bör nämligen få rejält med smisk i de kommande valen, tycker jag. De genomkorrumperade och/eller okunniga politiker som bidragit till att vi fått dessa fruktansvärt integritetskränkande lagar som FRA, IPRED, Datalagringsdirektivet, och en mängd andra människofientliga påhitt, förtjänar ett rejält kok stryk – redigt med pisk – och skall helst smiskas så hårt att de flyr från riksdagshusets korridorer och hoppar i Strömmen för att kyla ner sina stackars rödpiskade rumpor.

tunn linje

Läs mer på Piratpartiets egen hemsida: www.piratpartiet.se

Dekorrand

Explore posts in the same categories: Frihet, Livsåskådning, Piratpartiet, Politik, Samhälle, Sexualpolitik

Etiketter: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

10 kommentarer på “En ny sorts partipiska, som skänker njutning och livsenergi…!”


  1. Haha, helt klockrent inlägg. Och strålande bra att piskan i fråga är lila också! =)


  2. Hm.. blir det utdelning av smisk i Riksdagen så kanske man helt måste tänka om kring det där med att vägra tänka tanken att aspirera på posten som riksdagskvinna. 😉


  3. Två grupper som jag tycker förtjänar lite extra pikant småpisk är kristdemokraterna och radikalfeminsterna. Det skulle bli rena terapisessionerna för dem med tanke på all uppdämd sexuell frustration de antagligen går och bär på. 🙂


  4. Ja, när jag såg den så tänkte jag – Aha! En partipiska!

  5. maloki Says:

    Jag vill ha en sån!!! 😀


  6. Häftigt! Ett måste för PP:s riksdagsgrupp! 🙂

    PS. Länken till Lustjakts tjusiga piska blev lite väl tom och intetsägande, här är en bättre fungerande.


    • Wow! Du är en alldeles äkta felfinnare! Korrekturläsaren i eget högt majestät! Tack för den också.

      Du kanske tror att jag är en riktig slarver, men faktum är att jag inte brukar missa så här ofta.
      Jag var uppenbarligen trött när jag skrev mina inlägg.

      Men jag uppskattar som sagt storligen dina korrigeringar. Du är ALLTID välkommen till min blogg… ! 🙂

  7. Isak Gerson Says:

    Njutning och livsenergi? Menar du inte stridsvilja och entusiasm?


    • Det ena behöver inte utesluta det andra. Varför inte ”njutning, livsenergi, stridsvilja och entusiasm”?
      Somliga säger att man ska sätta guldkant på tillvaron. Jag säger – förgyll hela skiten!


Lämna en kommentar