31 onödiga och ovidkommande frågor

ganger_tre

Från Mymlan, via Jonathan Rieder Lundkvist, hittade jag en till sån där onödig serie frågor att svara på (Mymlan hittade den hos Lalanna, som i sin tur snott den av nån Ullah, med bloggen Guld, och hon i sin tur hittade den hos Annaa, som hittat den hos Rutan, som i sin tur hittat den hos hattmakaren Ung Farbror). Puh! Lång länkkedja!

Hur som helst så tycker jag att sånt här är rätt så skoj, så jag svarar också på frågorna. O.K. – då kör vi:

tunn linje

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, jag stänger nästan aldrig av den. Som äkta stockholmare kan jag eventuellt sätta den på ljudlöst emellanåt. Men jag brukar inte ha den med mig in i sovrummet på kvällen, om jag vet att jag behöver sova ut följande morgon, Om folk vill nå mig då, får telefonen ringa på. Jag ringer tillbaka senare.

2. Vem såg dig senast naken?
Min hustru. Men det kan vara lite knepigt att veta, eftersom det är rätt många som ser mig naken, med jämna mellanrum. Är man nudist, så är man.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
När jag började högstadiet var jag en liten späd 12-åring, och såg ut så här:

calle12

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Inte som jag gjorde när jag var 12 i alla fall. Jag kanske har regnbågsfärgad mohikanfrisyr, vem vet. Förhoppningsvis kommer jag att vara en urläcker ascool ultraskön supersexig skitsnygg 66-åring.

5. Hur var du på dagis?
Lite introvert. Jag ritade helst, läste böcker, byggde, fixade och pysslade.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Helt underbar, förstås! Och helst naken.
Jag och min kära hustru håller ju kärlekskurser tillsammans, och då är vi nakna nästan hela tiden. Och det är trevligt.

nafs_i_orat

7. Har du celluliter?
Nej. Det verkar vara ett kvinnligt fenomen.

8. Biter du på naglarna?
Ytterst lite – och bara när jag inte orkar hämta en nagelklippare eller sax.

9. Har du något handikapp?
Allt är relativt. Det som kan vara ett handikapp i en situation kan vara en tillgång i en annan. Om jag och en blind person går in i ett kolmörkt rum, så är det jag som är handikappad. Men nej, jag har inga direkta handikapp.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Risken är faktiskt extremt låg.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Ingendera eller både och. Frej-Freja, Odin-Frigga, Shiva-Shakti, Radha–Krishna, Wakan-Tankha – manligt och kvinnligt i harmoni.

radha_krishna

12. Svär du?
Nej, det gör jag så fan heller. Inte ett jävla skit.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nej, nej, jag är jättesnäll – jag förklarar vänligt att jag är hedning, och att de gärna får komma in och delta i mitt heliga blot som jag just håller på att förbereda, om de inte har något emot att klä av sig nakna och få magiska runtecken skrivna på sig med grisblod.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Homo Sapiens? Homo Erectus? Homo Ludens? Homofil? Homofob? Homos? Homogen?
Homosexuell= 1
Homofob= 0

15. Tror du på utomjordingar?
Det finns säkert liv nånstans på andra planeter, miljarder ljusår bort, men vad de skulle ha här att göra förstår jag inte.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Något oerhört näringsrikt och gott. Men gott är viktigast.
Som till exempel en vällagrad Roquefort-ost, och ett Loupiac-vin, en licquoreuse, det söta med lite ädelröta på druvorna. Gärna med lite vinmarmelad, jordgubbar och mogna päron. Ett mörkt fullkornskex att lägga osten på. Funkar för mig.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Leverstuvning.

18. Har du blivit arresterad?
Nej. Inte än.

19. Ljuger du?
Hur ska man svara på en sån fråga? Vad man än säger så kan man ju misstänka att det är en lögn.
Säger jag nej, så kan det vara en lögn. Säger jag ja, så säger det inte särskilt mycket, för ingen vet ju NÄR jag ljuger.

sexypolicewoman20. Har du kysst en polis?
Det tror jag inte. Fast det vore kanske kul. Det måste dock vara en vacker, kvinnlig polis.
Bara hon inte sätter handfängsel på mig och blir alltför närgången med batongen…
Fast… det kanske också är skönt, vem vet…?

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej. Min kära hustru har jobbat som värdetransportör på Securitas, och hon var t.o.m. sexig i deras uniformer, så jag kan inte känna mig särskilt skraj för Securitasvakter. Jag vet hur de känns under uniformen…

22. Har du någonting att dölja?
Nej, jag har inget att dölja, men jag förbehåller mig rätten att själv välja vad jag ska visa, samt när och hur.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Ehhh, nycklar, typ.
Som nyckelring har jag en stämnyckel till trummor.

24. Är du/har du varit gift?
Ja, för andra gången, förhoppningsvis sista, med min älskade Jennie, sedan 2003.

brollop_b

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Pojkvän har jag ingen. Frun skulle det väl vara då. Och ja, det skulle jag med största sannolikhet.
Om hon uttrycker en sådan önskan så utgår jag från att det finns ett verkligt behov.

26. Kan du laga cyklar?
Ja. När jag var i tonåren lagade jag cyklar jämt. Men jag undviker numera sådant. Jag har fått min dos.

27. Kan du fixa med bilar?
Se punkten ovan. Ett och annat kan jag fixa, men jag lämnar hellre bort det till proffs. Jag byter inte ens däck längre, om jag slipper. Och numera har jag en bil som man inte behöver fixa med. Det är en Volvo 940, och den går fan aldrig sönder.

dacksbyte

28. Brukar du köra om?
Jodå, men jag gör inga crazy omkörningar eller vilda manövrer med dåliga marginaler. Jag gillar att köra mjukt.

29. Kan du baka bröd?

Ja, hjälpligt, men det var ett tag sen sist.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja, självklart! Om det är något en man ska kunna i ett kök, så är det att snickra och frosta av frysen.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Rome. Eller kanske Tell Me You Love Me. Eller The Big Love, om jag får ha minst tre sexiga fruar.
Vilken serie som helst med mycket sex i. 🙂

rome

Ääääh – var det allt? Uppenbarligen.

tunn linje

Sådär. Nu har jag svarat på dessa frågor, hyggligt sanningsenligt. För gärna stafettpinnen vidare, om du har lust.

Dekorrand

Explore posts in the same categories: Bloggar, Internet, Personligt

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

14 kommentarer på “31 onödiga och ovidkommande frågor”

  1. Z Says:

    Denna snor jag 😀


  2. Ja, det tycker jag att du ska göra! 🙂


  3. […] lite beroende av sånna där tester och listor ni vet och Carl Johan Rehbinder hade en lista på sin blogg, som jag skamlöst snor rakt av. Kanske tycker ni det är slöseri med utrymme på Internet att […]

  4. Z Says:

    Älskar din bild på dig i soffan, flinar för mig själv här 🙂


  5. Ja, den var kul att göra. Jag gillar att leka med kamera och Photoshop.


  6. […] april, 2009 av fritank Carl Johan Rehbinder hade en lista på sin blogg, som han hittat hos Jonathan Rieder Lundkvist som fått den från Mymlan (Mymlan hittade den hos […]


  7. […] Jump to Comments Via Calle Rehbinder hittade jag lite tidsfördriv […]


  8. […] Jag hittade ett frågeformulär hos Projo som i sin tur hämtat det från Carl Johan Rehbinder: […]


  9. […] hägrade så stack vi hem. I allafall, nu har även Livbåten gjort den listan jag hittade hos herr Rehbinder tidigare i veckan, så nu måste jag också. Jag faller för […]


  10. […] Barbie en lista, och skriver “nu har även Livbåten gjort den listan jag hittade hos herr Rehbinder tidigare i veckan, så nu måste jag också. Jag faller för […]


  11. […] Jump to Comments Via Calle Rehbinder hittade jag lite tidsfördriv […]


  12. […] personlighetstest och så, så här är mina svar på en massa frågor jag hittade hos Carl Johan Rehbinder och Bitchslap Barbie. Det är väl inte den roligaste eller mest intressanta lista jag sett, men […]

  13. Sexdrömmen Says:

    Ha ha ha underbara frågor och underbara svar.


  14. […] inspiration från främst Jonathan Reider Lundkvist, men också från Mymlan och Carl Johan Rehbinder. (Mymlan hittade den hos Lalanna, som i sin tur snott den av nån Ullah, med bloggen Guld, och hon […]


Lämna en kommentar