Dags för den Globala Orgasmdagen – igen!

global_orgasm_earth

Så var det dags igen! Det är vintersol-ståndet, och det är dags för den globala orgasmen, den årliga jätteskakningen av jordens alla hörn, öppnandet av det globala sexchakrat, kärleksenergin, extaskraft, skratt och njutning. Jag hade sånär glömt det, men så drog jag mig till minnes i sista stund att det nu återigen måste vara dags att öka den kollektiva glädjen på hela jorden.

Målet med Global Orgasm Day är att kollektivt påverka hela världens energiflöden med våra medvetanden, utifrån tanken att vi faktiskt gemensamt kan ändra historiens förlopp bara genom hur vi tänker och känner. Som att orgasmera för världsfreden. På egen hand kan det vara en lite för stor grej att göra sexmagi för, men kollektivt kan vi påverka. Och… även om vi nu inte skulle lyckas med det, så har vi i alla fall haft det trevligt under tiden… 🙂

Jag har skrivit mycket mer om detta tidigare år, så vill du ha mer information om vad som ligger bakom denna orgasmdag, så kan du läsa min bloggpost om orgasmdagen från förra året. Du kan även besöka hemsidan Global Orgasm for Peace, för mer info.

spacelovers_fireworks

Årets globala orgasm skall hållas på vintersolståndet, och för att uppnå största möjliga effekt ska vi orgasmera så nära varandra i tid som möjligt, över hela världen. För oss i Sverige betyder det att vi ska orgasmera 18:47 på dagen (17:47 GMT), idag måndag den 21 december. Med andra ord – dags för en orgasm, för världsfreden, mot massförstörelsevapen! Gärna så nära det där magiska 18:47 som möjligt. Och det funkar ju med både singlar och par. Det går ju lika bra att orgasmera ensam som tillsammans med någon annan – eller i en grupp!

Så – bjud hem dina sexigaste vänner, ordna en orgasmfest och ha det fantastiskt mysigt och trevligt på söndag – orgasmera tillsammans och skicka kärleksmagi till alla våldsdrabbade platser på jorden! Eller älska med din partner, eller onanera för freden! Och få en orgasm 18:47 (ungefär) idag måndag den 21 december!

MAKE LOVE, NOT WAR!

Dekorrand

Explore posts in the same categories: Okategoriserade

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 kommentarer på “Dags för den Globala Orgasmdagen – igen!”


  1. Åhhh, vilken underbart sexig kvinna där på sista bilden! Perfekta bröst med små söta bröstvårtor och ett underbart leende.

    Precis som min fru, när jag tänker efter.

    En dag skall jag skanna in de (svartvita, tyvärr) bilder jag tog på min älskade Anita alldeles efter att vi hade träffats. De är nästan i samma klass, om jag får säga det själv.

    Men först måste jag övertyga henne om att det är ”ofarligt”. Hennes ansikte syns inte på något av korten, så det är väl mest namn-associationen hon är orolig för. Har du tips om hur jag skall kunna övertyga henne, så vore jag dig evigt tacksam.🙂


  2. Hej Björn! Du kan se mer av henne på Cirkus Eros. Två gallerier har jag med denna sexiga unga dam, och i den ena kollektionen onanerar hon sig själv till orgasm. Några riktigt heta, och oerhört vackra bilder…

    Jag tycker att man ska vara mycket försiktig med att ”övertyga” folk till att ställa upp nakna på bild offentligt.
    Det är en känslig sak att lämna ut sig så – och även om ansiktet inte syns, så vet personen som lämnar ut sig att det är han eller hon på bilderna.
    Ingen av alla mina modeller genom åren har behövt övertalas. Det har ofta varit de själva som har kontaktat mig.

    Så även ett halvhjärtat motstånd måste respekteras.
    En person kan gå med på mer än han/hon vill, för att det finns ett behov att behaga, ett behov att bli godkänd.
    Man måste vara oerhört sensitiv för sådana känslor, så att ingen känner sig utnyttjad.


  3. Jo, du har naturligtvis rätt Carl. Man skall inte försöka påverka någon att göra våld på sin inre övertygelse. Det är väl därför jag fortfarande, efter 40 år, tåligt väntar på att ett eventuellt klartecken skall komma spontant.

    Under tiden så får jag njuta privat av de underbara aktfotona på min fru — det är inte det sämsta det heller. Jag har ju dessutom The Real Thing att njuta av varje dag, vilket är tio resor bättre…🙂


    • Rätt inställning, Björn! Att ha ”the real thing” i sin absoluta närhet är oslagbart.

      Samtidigt förstår jag din känsla av att visa hela världen den ljuvliga skönhet som du får njuta av.
      Lite som när man är förälskad (vilket jag efter 9 år fortfarande är, långt upp över öronen), då man vill ropa ut sin kärlek från bergstopparna, så att det ekar i dalarna.

      Min älskade hustru är lite mindre blyg i det avseendet, så jag får ju faktiskt visa en del bilder av henne, även av mer explicit naken och erotisk natur, och det tycker jag är roligt. Det blir ju lättare fina bilder när man har en underbar modell.


Kommentera

