Eld och roliga frisyrer…

leonard_indra

Mina barn har roliga frisyrer. Två av dem i alla fall (jag har tre härliga tonåringar!). Miljoner flätor, eller crazy mohikan. Leonard, som fyller 15 vid midsommar, har för närvarande förmodligen en av de mer spektakulära frisyrerna i sin skola, medan Indras flätor är av mer tillfällig art – annars har hon ett väldigt hårsvall. Jag passade i alla fall på att plåta dem tillsammans när båda var hemma, och studioutrustningen stod framme.

Förutom spektakulära frisyrer är dessa mina barn också med i en eldshowgrupp, som heter ”Livsfarliga Lekar”. De är fem personer, fyra mellan 13-15, och en som är 22, och de har redan hållit några bejublade framträdanden med poi, stavar, eldrep, eldslukning och andra fakirtrick – kolla in deras hemsida!

alla_pa_bilen

Denna bloggpost är inte politisk, inte filosofisk, inte kritisk mot något, inte predikande, inte resonerande eller förklarande. Jag vill bara nämna det, så att du som läser detta inte letar i onödan efter nån slags djupare resonemang. Denna bloggpost handlar bara om att jag är en väldigt stolt tonårsfarsa, i djup förundran och fascination över alla mina barn (jag har som sagt en son till, Caspian, 17 år, som inte är med på bild här – främst för att han har en mer ”normal” frisyr för närvarande), och att det är kul att visa denna bild av deras roliga frisyrer. Inget annat. Jag älskar mina underbara ungar, så enkelt är det! 🙂

tunn linje

Foto: Carl Johan Rehbinder 2008 & 2009

Dekorrand

Explore posts in the same categories: Kärlek & sex

Etiketter: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 kommentarer på “Eld och roliga frisyrer…”

  1. Besökaren Says:

    Mysig postning🙂


  2. Det jag gillar mest i fotot är att Indra och Leonard ler. Det är alltid fint med leenden och glädje. Kul att se lite av familjen din.


  3. Tack för uppskattningen! Ja, mina barn är glada barn, nästan jämt!


Kommentera

