Vansinnigt rolig kondomreklam!

Jag försöker att undvika YouTube-filmer och liknande här på bloggen (plötsligt försvinner de, och så funkar inte länkarna), men denna är så vansinnigt rolig att jag bara måste rekommendera den. Se den innan den plockas bort från nätet!

Dekorrand

Explore posts in the same categories: Film, Kärlek & sex, Kultur, TV

Etiketter: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 kommentarer på “Vansinnigt rolig kondomreklam!”

  1. Kanjidude Says:

    Helt underbar! Jag brukar också ogilla när folk postar youtube-filmer, men den där var ju obetalbar! Tack för tipset😀


  2. Ja, jag skrattar fortfarande när jag ser den…

  3. Z Says:

    Ljudet var ju pricken över I:et!!!


  4. Ja, det där gummignisslet är helt obetalbart. Fantastiskt roligt!


  5. Den var otroligt rolig!🙂


Kommentera

